Već smo u prethodnim postovima objašnjavali značaj praksi tokom studiranja i koliko se razlikuje diplomac koji je imao prilike da stažira od onog koji, pak nije. Tokom posete kampusu imali smo priliku da razgovaramo sa Karlom Martinesi, studentkinjom na osnovnim akademskim studijama (BBA) koja je sa nama podelila iskustvo o svojoj praksi. Od samog početka, priprema pa do realizacije prakse.

Sada, sa velikim iskustvom u stažiranju, ljubavlju prema fotografiji (i hrani), i Glion diplomom, Karla ima mnogo toga da ponudi svojim poslodavcima. Zato nije iznenađenje da je dobila čak tri ponude za spraksu, u svom  petom BBA semestru. Kompanije kao što su  od Mandarin Oriental Milano, Maana Travel Moroko i BMF Media su bili samo od nekih koji su želeli da je vide u svojim redovima. O tome koja praksa je bila njen izbor i zašto ispričaće nam Karla. .

Kako si se odlučila između dobijenih ponuda?

Iskreno, jako mi je bilo teško da se odlučim. Prvi osećaj mi je govorio da biram na osnovu lokacije, ali to je bilo nemoguće, kada su u ponudi bile tri predivne zemlje. Znala sam da želim da se fokusiram na Marketing, ali opet, sve tri lokacije su mi nudile baš to! Ali presudilo je to kojim tipom marketinga želim da se bavim. BMF Media je postavila niz izazova, kao što je pohađanje časova kod uglednih profesora iz marketinga i mogućnost  odnosa “jedan na jedan” sa profesorima katedre.

Kako si uopšte uspela da obezbediš ove programe stažiranja?

Prijavila sam se putem Glion Internship Platforme I izabrana  sam u uži krug za razgovor. Mi, kao Glion studenti, imamo pristup vodećim brendovima širom sveta, uz brojne mogućnosti sticanja praktičnog iskustva.

Koja su bila tvoja glavna zaduženja?

Kao asistent umetničkih direktora u odeljenju za Dizajn, moja glavna obaveza je bila da se vremenski okvir događaja ažurira. Pravila sam raspored sastanaka/događaja, I radila na dizajnu pozivnica, planu izgleda prostora za bitne događaje, I ukoliko se organizuje važan događaj bila bih zadužena da na licu mesta proverim da li sve ide po planu.

Šta ti se najviše dopalo kod tvog posla?

Kao što se može očekivati od jednog fotografa, najviše me se dopala eksponiranost! Imala sam takvu sreću da sam radila za velike klijente kao što su W Hoteli, Renaissance Hoteli, Goolge, BeautzCon, Stillhouse Whiskey i Dell. Imam puno prijatelja koji su zaljubljenici u fotografiju kao što sam i ja, pa sam uz njihovu pomoć naučila razne stilove fotografisanja. Ključ je u  editovanju fortografija. Što sam naučila gledajući Youtube tutorijale i vežbajući kroz Instagram.

Kako si primenila u praksi svoje znanje sa Glion Univerziteta?

Verujem da  su se neki od predmeta koje sam pohađala pre prakse, pokazali kao veoma korisni tokom prakse. Posebno predmeti kao sto je Marketing i multikulturni Menadžment, jer nikad nisam živela i radila u USA, pa razumevanje njihove radne etike i kulture rada su bile bitne pre početka prakse. Try yourself at the norges automaten.

Šta si naučila iz dobijene prakse?

Naučila sam da koristim osnovne programe za dizajn, kao što su Photoshop i Illustrator, radila na nacrtima ponuda za klijenta i stekla samopouzdanje da iskažem svoje ideje pred velikom grupom iskusnijih kolega. Takođe sam naučila da postavim visoke ciljeve za sebe, bilo je dana da ne bih napustila kancelariju ako ne završim sve svoje zadatke onako kako sam zamislila!

Da li je ovo iskustvo promenilo tvoje ambicije vezano za karijeru?

Za ekserimentalni Marketing nisam ni znala dok nisam počela da radim u BMF Media. Ali sada, posle šest meseci intenzivnog rada, želim da nastavim da gradim svoju karijeru u ovoj oblasti. Znala sam da uživam u časovima Marketinga i u svoje slobodno vreme sam često radila na raznim događajima(I iza I ispred scene), ali da radim u industriji u kojoj događaji spajaju marketing i iskustvo klijenta- To je prosto savršeno!

Da li bi mogla da nam sumiraš svoje utiske u nekoliko rečenica?

Počela sam praksu, ne znajući da postoji  agencija za eksperimentalni marketing, kao ni cela ova industrija. Dobila sam priliku kada sam počela da radim kao administrativni asistent, I kako sam sticala iskustvo i samopouzdanje, tako sam radila na širenju svojih veština iz oblasti dizajna. Ova praksa mi je definitivno donela veliko iskustvo koje ću moći da iskoristim prilikom razgovora za posoa, ukoliko se nakon studije ne budem vratila u ovu kompaniju. Jednostavno, praksa mi je dal veliki korak napred u odnosu na moje vršnjake.

Ovako je Karla pričala o svom iskustvu, a ukoliko te zanima da čuješ iskustvo studenata iz Srbije možeš zakazati “jedan na jedan” ekskluzivni razgovor . Kontaktiraj nas što pre, očekujemo te!

Leave a Reply